lahend.ee
KohtulahendidÕigusaktidEL õigusKüsiKohtudValdkonnadMCPKonto
KohtulahendidÕigusaktidEL õigusKüsiKohtudValdkonnadMCPKonto
Otsi
  • Kohtulahendid
  • Õigusaktid
  • ELi õigus
  • Kohtud
  • Valdkonnad
Tööriistad
  • Brauserilaiendus
  • MCP-server
  • Minu konto
  • Paketid ja hinnad
Nimistu
  • Kontakt
  • Privaatsus
  • nimistu.ee
  • Toeta tegevust
Allikad
  • Riigi Teataja
  • EUR-Lex
  • HUDOC
  • Riigikohus
lahend.eeKohtulahendid ja seadused Riigi Teatajast, ELi õigus EUR-Lexist, ettevõtete andmed nimistu.ee-st.Nimistu MTÜ
Õigusaktid›Määrus
KehtivMäärus

Noortekeskuste noorsootöötajate töötasu alammäärad ja puhkuse kestus

Tallinna Linnavalitsus · jõustunud 28.01.2019
Kehtiv redaktsioon
alates 01.05.2026
7 redaktsiooni
⇄ Võrdle redaktsiooneJälgi muudatusi

§ 1.Üldsätted

(1)Määrusega kehtestatakse Tallinna noortekeskuste noorsootöötajate töötasu alammäärad ja puhkuse kestus.

(2)Noorsootöötaja on käesoleva määruse tähenduses noorsootööasutuse või noortekeskuse juhataja ja noortekeskuse noorsootöötaja, kes teeb noorsootöö seaduse mõistes noorsootööd.

§ 2.Noorsootöötajate töötasu alammäärad

(1)Noortekeskuse ja noorsootööasutuse juhataja töötasu alammäär on 2150 eurot kuus.

(2)Noorsootööalase kõrghariduse või noorsootöötaja kutse 6 ja 7 tasemega töötaja töötasu alammäär on 1900 eurot kuus.

(3)Muu kõrghariduse või noorsootöötaja kutse 5 tasemega töötaja töötasu alammäär on 1650 eurot kuus.

(4)Keskharidusega noorsootöötaja töötasu alammäär on 1390 eurot kuus.

§ 3.Noorsootöötajate puhkuse kestus

Noorsootöötaja iga-aastase puhkuse kestus on 35 kalendripäeva.

§ 4.Rakendussätted

(1)Noorsootööasutuse juht või asutuse juht, mille koosseisus on noortekeskus, kehtestab asutuse palgajuhendi, lähtudes asutuse eelarves töötasudeks ette nähtud vahenditest, ja kooskõlastab selle kõrgemalseisva ametiasutusega.

(2)Määrust rakendatakse Tallinna noortekeskuste, sh Pirita Vaba Aja Keskuse koosseisu kuuluva Kose vaba aja keskuse ja Mähe vaba aja keskuse, noorsootöötajatele.

Riigi Teatajas ↗RT IV, 2026-05-01

(3)Määrust rakendatakse 1. jaanuarist 2019.